siti's FotoPage

By: siti aishah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 20-Apr-2011 00:47 Email | Share | | Bookmark
Le Tour de UK

 
 
 
View all 18 photos...


Tuesday, 29-Jun-2010 11:11 Email | Share | | Bookmark
DUNGUN, TERENGGANU

 
 
 
View all 18 photos...
lihat lah ikan2 tu!! menarik bukn? banyak kn.. heheh.. tp tekong bot tu kata tu sikit jer.. haaa?? sikit?? rasanya dah cukup banyak dah.. itu sume hasil tangkapan (memancing + memukat).. best btol tgk dapat bnyk ikan mcm tu..


Wednesday, 16-Jun-2010 02:17 Email | Share | | Bookmark
KUCING..KUCING..KUCING

 
 
 
View all 12 photos...
nilah kucing yg dilahirkan kelabu.. alhamdulillah, sume sehat, bak kata mama 'macam kaget plak sume hidup n selamat, slalunya ada yg mati'.. hehe.. ada sesapa nk beli, kucing parsi tau. seekor 5 rat. hehehe...


Tuesday, 1-Jun-2010 01:01 Email | Share | | Bookmark
WEDDING HAWA

 
danish..kak su..dania
 
View all 17 photos...
untuk tatapan org di nottingham..


Tuesday, 25-May-2010 15:46 Email | Share | | Bookmark
CONVOCATION DAY

 
 
 
View all 54 photos...
23 mei, sidang ke 5 waktu pagi, aku baru jer bergelar alumni uitm tatkala pak rashid mengumumkan bahawa kami semua automatically nya alumni uitm. huhuh.. masa tu macm nk campak jer topi masa tu.. excitedi! alhmdulillah..hbis sudah perjuangan aku di bumi perak yg diumpamakn bagai padang jarak padang terkukur. aku rasa burung terkukur pun tak nk dok sana sbb panas sgt!! hmmm.. ni baru platform pertama dalam hidup aku, bnyk lagi platform yg perlu aku jejak, yg perlu aku singgah. tp, di platform ini lah bermulanya segalanya.. disinilah aku mmpu cari siapa diri aku sebenarnya.. kelebihan yang bagaimana telah allah berikan kepada aku. alhmdullillah..aku terima dgn tangan yg seluas2 nya.. thanx allah.. syukur..


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net